top of page
Ara
  • Yazarın fotoğrafıAdmin

Tumblr Sözleri

📷

Biz de bilirdik sevgiliye karanfil almasını, lakin fazla seviyorduk Bim’in çikolatalı sütlerine verdik bütün parayı.

Sürekli tartışıyoruz, sürekli kavga ediyoruz. Birbirimizi çoğu zaman anlayamıyoruz. Belki bu şekilde hiçbir yere varamayacağız, fakat ben seninle aynı yolun içinde olmayı seviyorum.

En ilginci nedir biliyor musun? Aklına getirdiğinde ciğerindeki her bir gözeneği küle çeviren olaylar, bir süre sonrasında senin gözünü bile korkutmuyor.

Hayatım bir boyama kitabı gibiydi; renklerle doldurulması gereken çizimlerim vardı. Ama sen gökkuşağına aşık olmayı seçtin. Renkleri yaratmayı değil, renkleri görmeyi tercih ettin.

Aşkımın eşyaları beni o kadar çok seviyor ki, bir anda çantama giriveriyorlar ya da kalemliğimde oluyorlar. Çalmış gibi hissediyorum, meğerse sadece seviyormuşum.

Pili zayıflamış düşlerimizin kapsama alanı dışında kalan yerlere şebeke hatası yüzünden ulaşamadık. Şimdi kalbimde full çeken aşkımla seni çok seviyorum.

Aşk dediğimiz şey elmayı yemekle başladıysa, ayvayı yemekle sona ermesi muhtemeldir. Yine de dünyanın bütün nimetlerinden faydalanmak lazım, benimle ayva yemek ister misin sevgilim?

National Geographic kanalında üç saattir anlatılan ender görülen bir kuşu, Yaban TV’de üç dakika içinde vurmalarına benzemiyor mu hayat? İşte böyle bir hayatta seni korumak için yayındayım sevgilim

Ya kızım şu aynaya bakıp ‘ne kadar da güzelim’ diyerek nasıl kendini tatmin ediyorsun? Ben aynadaki görüntüme bakınca ‘Allah kurtarsın birader’ diyip geçiyorum. Benimle olmanın farkına varamadığın bir hata olduğunu düşünüyorum.

Bazen sana anlam veremiyorum aşkım. Ben 2000 TL’ye bir mont alsam, mont sokakta üşür diye düşünerek montu giyemem.

Ülkenin harbiden çivisi çıktı. Ben şu film sitelerindeki reklamlara tıklatıp yeşil kart alarak Amerika’ya gidiyorum. Geliyor musun sevgilim?

Belki 36 parçalık çiçek desenli Kütahya porselen yemek takımı değildik ama biz de yeteri kadar kırıldık be sevgilim.

Kız arkadaşımdan ayrıldıktan hemen sonra ‘bekarlık sultanlıktır oğlum ya’ diye düşünmeye başladım. Şimdi fark ediyorum ki bizim sultanlık bildiğin imparatorluğa doğru koşuyor.

Makyaj yapmanı bir yere kadar anlayabilirim, güzelleşmek ve ilgi çekici biri olmak istiyorsun. Buraya kadar her şey güzel… Peki, ırkını değiştirecek kadar fondoteni suratına niye sürüyorsun?

Martılara attığım simit, pencereme kuşlar için bıraktığım ekmek kırıntıları, kapının önüne kediler için koyduğum bir tas süt ve sana verdiğim değer. Hangimiz daha hayvan sever tartışmayalım istersen?

Millete bakıyorum da çorap değiştirir gibi sevgili değiştiriyorlar. Ben seni kaybetmemek için buzdolabında eksi derelerce bile saklarım sevgilim. Seni öyle seviyorum işte.

Fakiriz diye söylemiyorum ama geçen gün sevgilime ‘yazı mı tura mı’ diye sordum. Verdiği cevap beni benden aldı: “Parayı nereden buldun aşkım?”

Film sitelerine girdiğinde film izlemek için tıkladıktan sonra açılan bahis siteleri gibi gereksiz bir hayatım var. Bu gereksizliğin içinde sana sahip olmanın anlamı büyük bir tanem.

Millet artık uzaya falan çıkmaya başladı, ben senin gözlerinden dışarıya çıkamıyorum sevgilim. Ortaya çıkan yeni gezegenlerin de Allah belasını versin.

Tumblr sözleri yazımızın da sonuna geldik. Daha fazlası için facebook sözleriinstagram sözleritwitter sözleri ve whatsapp durumları yazılarımıza bakabilirsiniz.


9 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page