top of page
Ara
  • Yazarın fotoğrafıAdmin

Aşk Şiirleri

Sözüm götüremez bazen kalbimiO zaman kalemim koşar yardımaSen konu olunca durur ikisi deŞimdi akıl ve gönül birlik olduİşte söylüyorum:Seni çok ama çok seviyorum!Dilimle söyleyemediğimi,

Yaşamaya rengini veren sevdadır

Sevda da ümitle beslenir

Beklemek ümitle güçlü

Gücümü veren sen sevgilidir

Bir tanem diye öperdi beniHer şeyim diye severdim onuSonra kara bulutlar girdi gökyüzümüzeOnun yitirdiği bir taneydiBenim kaybım her şeydi!

Bırakıp gittin ya sevgilim,

Unuttum sanma her şeyi.

Alışmayı öğretir dediler zaman,

Ama yanarmış o ateş için için

Tütermiş arada duman duman!

Öyle sevmiştim seni öyle çok kiKitaplara girerdi destan olarakVe Mecnun beni kıskanırdıNeyse ya…Babam geldi de aklımaDuysa ağzıma yüzüme s…rdı

Bir tohum olup düştün yüreğime

Hadi fidanı beraber büyütelim

Sonra dal versin çiçek versin,

Çoğaltalım sevdamızı iyice büyüsün

Fidandan ağaca ve sonra ormana dönsün

Bir sevda nasıl değiştirir dünyayı

Tüm insanlık görsün!

Sen unutursun belkiBense unutamam seniAcırken canım kanarken yüreğimAdını yine kötü anmadımAşkıma gölge düşürmedimBari şimdi anla beniGör nasıl sevdiğimi.

Sen gecenin uzun işkencelerine hedef oldun mu hiç?

Sonra sabahları ismini sayarak başladın mı güne?

Ve olmayacağını bilerek

Kalbine ince ince işleyerek

Benim gibi sevdin mi birini?

Güle kırmızı yaraşırMenekşe mor giyerBen seni çok sevdimKarşılıksızmış meğer!

Arkadaşımla karşılaştık dün yolda

Az konuştuk ordan burdan

Bir ara sordum: ‘Onu görüyor musun hiç?’

‘Evet’ dedi, görüyormuş.

O şimdi ne yapıyor dedim

Ömrünün en güzel rüyasını görüyormuş.

Nedir o rüya diye sordum

Yepyeni bir sevda büyütüyormuş

Kim ona aşkın kendisi diye bakan talihli dedim

‘Ben’im!’ dedi arkadaş dediğim!

Sahiden sevmişse kişi

Bir an bile unutmaz hiçbir şeyi

Unutuyorsa eğer en önemsiz gibi duran ayrıntıları

Bilememiştir sevmeyi

Kavramamıştır sevda denilen gerçeği

Öğrendiğim her şeyi unuttum

Sadece seni öğreniyorum şimdi

Kavradıkça dersimi büyüyor büyüleniyorum

Artık iki kelimeyle özetlerim hayatı:

Seni seviyorum!

Ne severim şimdi artık seni

Ne de nokta koyar giderim

Akıllı ol dedi büyükler

Noktalı virgül atar geçerim!

Saçlarına düşerse yağmur damlaları

Islanan ben olurum.

Aldığın her nefeste öylece

Yaşama yeniden sarılan ben olurum.

Seni nasıl sevdiğimi anla lütfen

Ben artık tümden sen olurum!

Aşk nedir sen bilir misin dediler

Sonra sordular bildiğini de yaşar mısın diye

Birincide adını verdim, bildin dediler

İkincide yüreğimi gösterdim

Bana benimle ağladılar sen diye diye

Onca zaman sonra hatırlayıvermek

Görmek kadar güzeldir

Unutulduğunu anlamaksa

Ölümden beterdir

Seni üzdüğümü söylüyorsun

İnanamam ki buna

Çünkü hiç kırmamak için seni

İçime atardım nice kırılmışlıkları

Geceleri sessizce ağlardım

Gözyaşlarımı görme diye

Feryadımı duyma diye

Öylece gizlerdim!

Sevmek budur bende

Bak sessizliğimi dinle!

Gözlerinin denizidir beni hülyalara salan

Mavi bir yelkenlidir şimdi gönlüm

Şiirin esin perisi oldu bana yüzün

Artık sevdalı yüreğimle zengindir ömrün!

Gidiverdin köşe başında

Arkana dönüp bakmadın

Depremler oldu bağrımda

Yıkıldı dünya çöktüm ben

Arkana bakmadan gittin sen

Oysa yine aşkımız duruyor ortada

‘çünkü ayrılık da sevdâya dahil

çünkü ayrılanlar hâlâ sevgili”

diyordu ya şair!

Ve ekliyorum:

‘Arkan dönüp bakmadan gitmek’

İşte bu derse dâhil değil

Çünkü o ayrılık bile değil!

Mademki ayrılık da aşka dahil!

Kimi güzel seveni kul eder kendine

Kimi de tartışmasız köle

Çile verir mutluluk yerine

Oysa aşk eşitler arası bir iklimdir

Bir bitmez bahardan ebedi bir dilimdir.

Tatlı tatlı esiyorsun dünyama

Ruhum seninle huzurlu

İçim mutlu seninle

Sen olmasan sessizlik ağlar

Yüreğim sonsuz dek yanar

İyi ki doğmuşsun sevgilim

İyi ki aşkımız var!

Sanma ki biter bu sevda

Her anımız hiç silinmemek üzere aklımda

Burada olsan da olmasan da

Sen düşüncesinin ortasındayım ben hâlâ!

Ne zaman bir ayrılık şarkısı duysam

İçimde bir çocuk ağlar

Dayanılmaz hıçkırıklarıyla

Hem şarkıyı dinler hem seni düşünür

Nehirler akar, kuşlar uçar

Gün doğar ve batar

Çocuk hep o şarkıyı duyar

Şarkıda mazi ve aklında sen var

İçimde bir çocuk ağlar

Aradan bunca yıl geçti

Bilmem ki beni unuttun mu?

Bense bekliyorum hâlâ

‘Bahara geç kavuşurmuş yüce dağlar’

Tesellim bu!

Aşk şiirler yazımızın sonuna geldik. Daha fazlası için aşk sözleriyazımıza göz atabilirsiniz.

5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page