top of page
Ara
  • Yazarın fotoğrafıAdmin

Whatsapp durumları

Bazılarının yüreği halk otobüsü gibidir, birini kaçırırsan diğeri mutlaka gelir. Bazılarının yüreği ise aynı mezar gibidir, bir kez girersen yanına sadece azrail gelir.

20 cm. topuklu ayakkabıyla bütün gün dengede durabilen, bir saatlik gezinti için iki saat makyaj yapabilen bir türle tartışmaya bile girmem. Çünkü sonunda haklı çıkacak biliyorum.

1000 kişinin davetli olarak geldiği bir düğünde, kimin hangi takıyı hangi parayı taktığını belleğine kazıyabilen bir kadından seni unutmasını bekleyemezsin.

Akıllı telefonlara insanmış gibi yaklaşan kadın doğallığına hayranım.

Bana gelmekten çekinme. Sen bana bir adım gelsen, ben sana freni patlamış bayır aşağı giden bir tır gibi gelirim sevgilim.

Tanrı önce erkeği yarattı, baktı olmuyor sonra kadını yarattı. Ancak kadını yaratırken ondan bir kaynana çıkacağını hesaba katmamıştı.

Beni telefon rehberine ‘google’ diye kaydetmişsin. Tamam aradığın her şey bende olabilir, ama arama motoru olmaktan pek hoşlandığım söylenemez.

Böbreğinde taş mı varmış? Çok üzüldüm bir tanem. Kalbinden mi düşmüş?

Bu hayatta senden önce beni güldürebilen tek kişi fotoğrafçıydı. Değerini bil istedim.

Rihanna olacaksın diye saçını kazıtmışsın sevgilim. Ama ortada bir sorun var: Rihanna olmak üzereyken bir anda Balotelli’ye dönmüşsün.

Bana ne kadar asil olduğumu söylemene gerek yok. Biliyorum… Ancak yanlış anladığın bir konu var, suskun olmam asaletimden kaynaklanmıyor. Konuşmaya üşeniyorum.

İnstagram’a koyduğun fotoğraflara bakınca seni daha çok seviyorum aşkım. Şu fotoşopu kim bulduysa Allah ondan razı olsun.

Kasımda aşk başka falan değil. Aşk her ay aynıdır. Kasımda başka olan buz gibi sabah ayazıdır, bitmek bilmeyen sınavlardır, sabah asla isteyerek uyanamamaktır.

Ruh ikimi, hayatımın diğer yarısı olan seni bulmaya harcadığım enerjiyi kaybolan çorabımı bulmaya harcayamıyorum.

Whatsapp’tan uzunca özlem içeren yazılar, şiirler gönderiyorum sana. Cevap olarak bir bakıyorum ‘ok’ yazıyor. Delirmeyeyim de ne yapayım? Ya mektup yazsaydım böyle, cevap olarak gelen mektupta ‘ok’ yazsaydı? Allah’tan teknoloji var.

Sevgilim gözyaşlarım sel oldu akıyor. Nasıl bir acıdır bu? Nasıl bir işkencedir söyle? Nasıl bir soğan bu böyle? Yanıyor gözlerim…

Aşk acısı da neymiş? Fanta içerken burnundan gelsin de gör o zaman acıyı.

Google bir kadın olabilir mi? Daha sen sözünü bitirmeden araya giriyor, aklına gelmeyecek fikirleri sana sunuyor, özel günlerde ve bayramlarda bir bakıyorum süslenip karşına çıkıyor.

Valla bir gün mutluluğu yakalarsam diye korkmuyor değilim. Bünyem alışık değil, metabolizmam farklı işliyor.

Aşkların neredeyse bedava olduğu bu ülkede alkol fiyatlarının cep yakıyor olması ironik değil mi?

En büyük aşklar kavgayla başlayacaksa ağzımı burnumu dağıtmana razıyım sevgilim.

Kalbimi kırman yerine iki yumurta kırıp bana kahvaltı hazırlamanı tercih ederdim.

Aşkım sen elektrik elektronik okuyorsun, şu telefonu şarja takar mısın?

Aşkın kanunu yeniden yazsam önce meclisten geçirmem lazım. Meclisin büyük çoğunluğu senin olduğu için aşkın kanununu sana göre yazıyorum.

Seni sen olmadan yaşayabilen bir erkeğim. Kafamı dinleyebilmenin yolu bu.

Kızım senin boyun 1,40. Kızgın halini görsem ne olacak? Daha seni göremiyorum.

Whatsapp durumları yazımızın sonuna geldik. Yorum yaparak sizde bizimle whatsapp durumunuzu paylaşabilirsiniz.

1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page